Veselé jarní hemžení na louce

26.04.2013 11:23

Jaro, louka, bzukot otravného hmyzu, vůně květin. No řekněte sami kdo se netěší. Já mám jaro ráda, ale musím se přiznat léto více. A Veselé jarní hemžení na louce  jsme kreslili na Počítačové grafice a Výtvarné výchově. Já osobně si myslím, že na PGr to bylo mnohem snažší než na Vv. Na Vv jsem musela čekat než mi uschnou vodovky a pak se mi to stejně rozpilo. Takže nervy teda byly rozhodně. Z toho jste určitě pochopili jak obrázky dopadly.

Posuďte sami:

Obrázek z PGr (nic moc):

 

Obrázek z Vv (stydím se publikovat):

 

A teď ještě krátký příběh:

 

Na louce ohřívalo sluníčko plno hmyzu. A kytičky byly za hmyz velmi rády. Žížalky se znovu potkali a radovali se, protože se mají móóc rádi. Žabka Klapka tu pusu celý den nezavřela, ale bez ní by na louce nebyĺo tolik radosti. Pavouček visel na kytičce Míně, ale Míňu to moc netěšilo, byla velmi smutná, protože její lísteček se cítil osamělý, ona mu však pomoci nedokázala. A tak prožívaly kytičky a zvířátka nádherný slunný den.