Obkreslování fotografie

15.03.2013 10:51

Tentokrát jsme obkreslovali fotografie v programu ArtRage a na Vv. Užili jsme si spousty zábavy, ale také bylo obkreslování dost pracné, hlavně pes. Jednodušší mi přišlo obkreslování na PGr, protože na Vv pro mě bylo těžké sehnat nějaký obrázek k obkreslení. Obrázky z PGr podle mého dopadli mnohem lépe než obrázek na Vv. No posuďte sami:

 

 Ráda bych vás seznámila s mými mazlíčky.

Moje koala Jimmi.

Pochutnává si na lístečkách blahovičníků.

Je složité sehnat lístky blahovičníků, ale co bych pro Jimmiho neudělala.

Záliby máme velmi společné,oba se spolu rádi mazlíme :D.

 

 

Můj krásný pejsek Ben.

Nejradši v misce vidí granule Chappi.

Zájmy?? Utíká ze zahrady, honí kočky, skáče a moc rád si hraje.

A i přesto ho mám moc ráda.

 

Králíček Momo.

Momo miluje granulky pro králíky, asi protože mu nic jiného nedávám :D.

Zájmy máme také společné, rádi se spolu mazlíme.

 

 

Tak a to jsou moji milovaní mazlíčci.